Waar vind ik alle producten?
Wat zijn de verzendkosten?
De meeste artikelen kunnen via de brievenbus of een brievenbuspakketje verzonden worden. De verzendkosten worden getoond in het winkelwagentje. Klik hier voor de standaard verzending & levertijden.
Wat is de levertijd?
Dit varieert per artikel. Standaard artikelen op voorraad worden tussen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Voor op maat gemaakte producten vind je de levertijd vaak in de artikelomschrijving of informeer ik je tijdig hierover. Klik hier voor de standaard verzending & levertijden.
Kan ik ook gebruik maken van een kadoservice?
Ook dit kan, altijd leuk om iemand te verrassen! Vink bij het afrekenen aan: Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven.
Hier kun je de gegevens van de ontvanger invullen. Zet wel bij de eventuele opmerkingen neer dat het om de kadoservice gaat, dan zorg ik dat de factuur naar jou gemaild word & pak ik het leuk in!
Kan ik ook telefonisch contact opnemen?
Je kunt mij alleen bereiken via whatsapp op 06-46817131. Ik probeer binnen 24 uur jouw bericht te beantwoorden.
Wat als ik niet tevreden ben?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent. Neem dan zo snel mogelijk contact op zodat we kunnen kijken naar een eventuele oplossing. Bij op maat gemaakte producten stuur ik indien nodig eerst een foto via whatsapp of e-mail voordat ik het verzend. Zo kan er altijd nog een aanpassing gemaakt worden voordat het verzonden wordt.
Zie ook de klachtenprodedure.
Kan ik een artikel retourneren?
Dit kan binnen 14 dagen bij standaard artikelen. Voor op maat gemaakte artikelen gelden andere regels. Ga voor meer uitleg naar deze pagina.
Hoe zit het met de veiligheid van een product op maat gemaakt?
Zie hiervoor de pagina over veiligheidsinstructies.